Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2013 00:07 - Toрта или наказание за душата
Автор: blondiva Категория: Тя и той   
Прочетен: 617 Коментари: 0 Гласове:
1



 Толкова години си мислех, че като си взема така, нещо сладичко и се възнаграждавам! Не се чува, но се смея демонично сега! Нищо такова, това  си е чистата проба наказание за душата, тялото и жената като цяло. Утехата е малотрайна и незадоволителна, но за сметка на това, съжалението е протяжно дълго. Каква ирония, нали, а винаги има за какво да се награди/накаже човек. Взимаме нещо сладичко и получаваме своята опияняваща доза еуфория и ендорфин...
Празници са, а унинието се спотайва някъде там и дебне...Прекаляваме с храната и питиетата и се успокояваме сами - е нали са празници, мога да се поглезя малко...Малко днес и малко утре, много в други ден...А понякога наградите и отпускането на краят са добре маскирани наказания за теб самият! Толкова много НЕхрана можем да изсипем в себе си...Колко алкохол задоволява празнуването, а колко от него дави мъка?!
Празници са, зарязала съм малкото спортуване, забравила съм (почти) здравословното хранене, ударила съм го на живот и...наказание! Защото празниците ще свършат и аз ще си причиня мазохистичното удоволствие да се изтезавам,

image

докато не вляза в що годе прилична форма!
Весели празници, весели маси...само на тялото ми не му е весело, то не е извадило добър късмет от баницата, на него са се паднали шантав ум и твърде налудничава душа...


Тагове:   празници,   душа,   наказание,   торта,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blondiva
Категория: Тя и той
Прочетен: 23155
Постинги: 16
Коментари: 0
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930